matild-a

Alla inlägg den 26 september 2012

HEJ

Av Matilda ! - 26 september 2012 21:12

hejsan! Är lite stresad! Måste sova! :s men vill blogga! :] så det får bli ett snabbt inlägg!

När jag kom hem efter skolan fick jag sätta mig med läxor ända till typ klocka  18.30 Sen fick jag duscha och nu sitter jag här! Men nu vet ni, typ! :D


Jag bjussar (haha) på en random bild på mig, nästan...

 


hedjåååå! !

Av Matilda ! - 26 september 2012 17:21

   


Guuuud vad ni är snälla! Vill bara säga hur glad jag är av att ha så snälla läsare! :D Ni är så otroligt sköna och jag blir så glad! Jag kanske får 4 kommentarer på en dag, men dem kan verkligen göra mig riktigt glad! Ni gör min dag! Det är ni som gör så att jag får pepp till att blogga! :D Utan er hade jag inte viljat blogga eftersom jag inte hade vetat om det verkligen var någon som brydde sig om bloggen. Men nu har jag ju bevis för det!

TACK!


Här är några länkar till alla awesome bloggar som kommentarat de senaste inläggen med finfina kommentarer:

Petronella Ellen & Filippa Maja Amanda Malva Isabelle Jessica Flojsan


Och många fler som är fantastiska! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards