matild-a

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Matilda ! - 23 september 2012 20:26

   


 

Musik: Save You Tonight -One Direction

Av Matilda ! - 23 september 2012 16:28

Hejsan. ( <-seriöst där alltså) Som ni märkte igår, och häromdan så bloggade jag inte (!) oh no! Nejmen, jag hade ingen blogglust alls, och man ska ju inte blogga då, om man gör det blir inläggen bara skit. Så är det iallafall med mig! Så ni får leva med någon dag där jag inte skrivit något inlägg, det är inte hela världen, riiiiight? Viktigaste är ju att ni, underbara, söta läsare är kvar! ♥ (fjäsk! håhå. nej skoja bara!!)


I fredags var jag i skolan, och vi hade orientering, och det gick skitbra! Ingen svår bana. Sen skulle jag ha städprao på skolan (som alla 7:or har). Det var jätte kul. Eller inte. Sedan käkade vi lunch och efter det hade vi dubbeltimme i matte!

Igår var jag en snabb runda på stan och skulle hitta något jag ska ha på mig på en tjejkväll som är snart, men hittade inget :s


Har glömt att säga att jag har långheeeeelg! Studiedag imorgon! Riktigt skönt, alltså! Behövdes.

Nej, jag bjuder på en färsk random bild som är riktigt snygg.

 

Av Matilda ! - 23 september 2012 13:12

         

Blev asnöjd! Har suttit kanske 1 ½ halv timme med den. Jag gjorde inga ansikten, för det var omöjligt att rita av dem, det blev för litet. Men ni kan nog gissa vem som är vem ändå?

Ovido - Quiz & Flashcards