matild-a

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Matilda ! - 19 september 2012 20:45

Idag har det inte hänt sådär hemskt mycket. Har varit i skolan, träffat kompisarna och massa mer !

Har inte gjort så mycket annat än gjort läxor...

ROLIGT LIV MAN HAR ! :D fast så tråkigt är det inte :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är tröööööött!


 


Av Matilda ! - 19 september 2012 20:34

   

Idag när jag kom hem efter skolan fanns det inget mellanmål att äta ! D: Så jag lagade pannkakor istället! :D gottgottgott! Jag lovar att dem var godare än vad dem ser ut att vara på bilden. Det är bara så att ni inte ska bli frestade. Jepp! Jag är rättså schysst, jag.

Av Matilda ! - 19 september 2012 20:19

 


Nu kommer äntligen detta inlägg upp ! Haha, new in inlägg brukar alltid komma några dagar efter jag köpt det...Köpte detta i lördags, hahaha!

Dem två tröjorna är i samma modell (fast dock 2 olika storlekar xs & s) fast olika färger! Tyckte båda var så sjukt snygga, så hade inget val D: fina är dem!

Ovido - Quiz & Flashcards