matild-a

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Matilda ! - 12 september 2012 17:08

 

Nu ska jag vara bäst och ställa en massa knäppa frågor till mig själv! Oyeaaahh

Humör just nu: Trött, lite glad, vill sova (om det är något humör, men jappjapp)

Vad jag vill just nu: Blogga, kolla bloggar, plugga (fast jag vill inte, jag måste!!) och lyssna på musik.

Något speciellt som hänt idag: Nej. Har haft skoljogg, men det är väl inget speciellt med det? :s

Något speciellt som ska hända: Ehhh, NO prov imorgon (hjälp). Annars inget.


Färg på strumpor: VITA! Så ovanliga strumpor så det inte är klooookt!!

Har du en Paul Frank linjal: JAAAA!!!!!!!

Är du bäst och snyggast: of course.


Vad tråkig jag är. Såhär går det när man är trött och har lite läxor att göra :c Vi hörs väl någon....gång.

   

Ovido - Quiz & Flashcards