matild-a

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

DIE HELG IST HIER!!

Av Matilda ! - 7 september 2012 17:09

   


Denna veckan har gått super duper snabbt! Som alla veckor gör nu! Läxorna har varit okej, och skolan najs. I onsdags slutade jag 12.00 bara för att lärarna skulle ha något möte :)) I LIKE DET MÖTET. Så nu ska vi sluta 12.00 var fjärde onsdag, WOOP WOOP!!!! :D Nu ska jag bara ta det chill, kanske räkna lite matte (nu lät jag som en jagkanintesläppaskolanmåstepluggamassaläxor). Ska kolla på MTV VMA ikväll och om ungefär en kvart börjar någon liten VMA sak på MTV, vet inte riktigt vad det är men jag ska se på det iallafall!

Nu har jag fått reda på att One direction vann 3 priser inatt! Helt amazing juu!! Härligt :D Älskar deras musik! ♥


Vad tycker du är bäst med helgen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards