matild-a

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Matilda ! - 1 september 2012 19:23

 

   SEEE YAAAA  

Av Matilda ! - 1 september 2012 16:12

 

Idag har jag varit i Lund och shoppat lite kläder och andra grejer! :) Ja, igentligen inte så mycket. Det var skönt att komma iväg lite grann iallafall! ;D Visar vad jag handlat senare.

Nu kan jag berätta varför jag inte bloggade häromdan eller igår! Häromdan var jag med Fanny och Selma efter skolan och igår var jag hos Fanny, som ni såg! :D Vi har haft jätte kul! Fanny och jag bakade kladdkaka! Den blev super duper kladdig, haha!

Jag har inte varit så peppad på att blogga heller, så det var ju bra att jag har gjort något annat än det iallafall. Har inte riktigt kommit in i det här med att balansera bloggen och skolan ännu, men det kommer väl!

Så ni vet varför jag inte bloggar så himla ofta just nu. Men det är ju olika perioder! Hoppas den perioden är borta snart iallafall! ;>


SEEEES!

Skapa flashcards