matild-a

Alla inlägg under augusti 2012

Av Matilda ! - 9 augusti 2012 19:37

 

Grejer jag vill ha från H&M!! sååå dö snygga grejer alltså ! :,)

chao chao !!!

just nu pillar jag lite med en ny design :D har faktiskt gjort en bakgrund ^^

Nu återstår bara resten......:s Jag utgår alltså från min bakgrund helt enkelt, så får jag se hur headern och det andra blir !! Det kommer nog bli awesome iallafall ;]

Av Matilda ! - 9 augusti 2012 09:29

    

Hade riktigt kul i Ystad! Vi var inne i Ystad och jag köpte en t-shirt, en kofta och en mascara. Vi åkte ett litet tåg som körde runt i Ystad i en halvtimme. Vi fick se polisstationen i Wallander som igentligen är en tågstation. På campingen köpte jag även nånting som kallas "Rhythm sticks" som man typ jonglerar en pinne med två andra pinnar.

Jag kan kanske göra en video när jag jonglerar med dem ? :D

Av Matilda ! - 4 augusti 2012 12:00

 

Av Matilda ! - 2 augusti 2012 19:01

 

Sitter för övrigt just nu och har farmor-farfar-farbror kalas för Felix (Min lillebrorsa) :3 Ska nog åka iväg imorgonoch campa i husvagnen i typ 3 nätter. Får se om jag hinner göra något tidställt inlägg ! :)

Av Matilda ! - 1 augusti 2012 22:46

Hejsan, godkväll eller snart godnatt! :3     

Jao, ville bara skriva, eller nåt. Idag har jag inte gjort mycket, köpt present till min lillebror som fyller åtta imorgon och busat med kaninerna :] Ses imorgon eller något ^^


 

random bild :s   

Av Matilda ! - 1 augusti 2012 12:30

 

Igår när vi skulle hämta kaninerna från farmor & farfar tittade Zimba upp ut den lilla lådan ! Jag var tvungen att ta foto på det, haha! Han är så sjukt gullig, den där kaninen !


Vill ni att jag ska skriva mer om mina kaniner? Jag skapade ju en kategori om det ! :D

Skapa flashcards