matild-a

Alla inlägg under augusti 2012

Av Matilda ! - 20 augusti 2012 15:22

 

Tröja - H&M || Mobilväska - Ullared || Armband - JC || Shorts - Kappahl

Av Matilda ! - 19 augusti 2012 20:45

 

Jag är sjukt peppad! :D Det kommer bli så skoj! Men lite sorgligt är det att sommarlovet är slut...:c

Meeen sånt är liiiivet! SÅNT ÄR LIIIIVET!

jamentjenare.

Ha det så trevligt nu inatt (för er som börjar imorgon då) nu då. Jag hoppas att jag sover lite iallafall.


 

Av Matilda ! - 19 augusti 2012 11:21

HEEEJ!

Just nu sitter jag inne och svettas, av värmen! :D vilket jag tycker är fantastiskt! Nejmen, det är alltså jätte varmt idag, och jag vet inte hur bloggningen blir alltså. Igår sög jag på att blogga, men handlade faktiskt en ny awesome skolväska och pennskrin och grejer!!! Badade också, jao. Men idag ska det bli typ 27 grader i skuggan, så att, ehh, ah. Ifall uppdateringen blir kass; Skyll inte på mig!! skyll på....värmen.

Vi har lite grejer att fixa nu dagen innan skolan börjar, typ tömma poolen (D:), ta hem uteburarna från farmor & farfar, handla osvosvosv!!! Vi ska också åka till ett friluftsbad! :D YEEEY!!!!!! skönt.

BYE

 

Av Matilda ! - 19 augusti 2012 10:12

UPDATE:

märkte nu att jag skrev "Dagens bild" istället för "Morgonens bild" :s

Orkar tyvärr inte ändra det, så det får va. Haha, knas! 

Av Matilda ! - 16 augusti 2012 20:22

   

Igår var jag och shoppade med Linnéa, och som tur var hittade jag en massa nya höst kläder! :D

Det var tänkt att jag och mamma skulle åka nånstans och shoppa höst kläder, men tiden bara försvann, och vi hittade inget tillfälle att göra det på. Så det blev perfekt igår!


Av Matilda ! - 16 augusti 2012 12:44

               

Ovido - Quiz & Flashcards