matild-a

Alla inlägg under augusti 2012

Av Matilda ! - 25 augusti 2012 11:30

 

Hejsan svejsan på dejsan!

Igår bloggade jag inte för efter skolan följde jag med snygga Fanny hem till henne. Vi kom på en ny sport som heter Manny. Skit kul och roligt faktiskt. Man har en badboll (helst från Biltema!!!) och så spelar man i typ en korridor eller något. Ungefär som volleyboll, fast myyycket bättre.


För övrigt ska jag hänga med mamma till stan (om hon inte redan åkt?!?!) och sen ska jag på en jätte kul grej med Fanny!! LÄNGTAR! Ni får veta senare vad det var....;> Och innan det ska jag på kusin kalas för min lilla kusin Melker som fyller 1 år :3 ♥ han är världens sötaste unge!

På kvällen ska jag och Fanny kolla på Hungerspelen!!! YAY. Vi har längtat hela sommaren på att den ska komma ut (vet, den kom ut den 18 augusti, men vi kunde inte se den då :s) så nu såå!! Sen ska vi förmodligen sova över också! :D


Vad ska ni göra idag?

sådär ser jag förövrigt ut just nu. Har kommit på världens bästa hand grej! peace och rock'n roll i ett!! 

Av Matilda ! - 23 augusti 2012 19:35

 


Haha, ni ville ha lite mer om mina kaniner, och då får ni lära känna dem först! c; hähä, kloka jag.

Av Matilda ! - 23 augusti 2012 16:51

 

Idag i skolan hade vi första dagen som var enligt schemat, och det är ju då man får (nästan) alla böcker.

Varför ska böcker väga så mycket?! Min väska var super duper tung kan jag tala om.


Jaja, slut på klagandet! Jag kan berätta att min super snygga väska är ifrån Team Sportia. Älskar den! ♥

Skapa flashcards