matild-a

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

THE HUNGERGAMES OCH BEN & JERRY'S

Av Matilda ! - 26 augusti 2012 11:43

   

Åh, vilken rolig dag det var igår! Först åkte jag då till kusinkalaset (skitkul, haha), och direkt efter åkte jag och fick lyssna på Robin Stjernberg! Det var så att man var med i en utlottning, och då vann Fanny, och hon tog med mig! ♥ 50 andra vann också och dem fick ta med sig en kompis dem med. Så det var två grupper som skulle fika och kolla på Robin! Jag fick en kram av honom och hans autograf igen! :D Jag la ut en bild på Instagram på när vi kollade på honom. Jag taggade Robin i foto och han gillade bilden! Shit vad coolt! Gud vad glad jag blev! ^^ (Det kommer en video sen när han sjunger och bilder från det!)

Fanny och jag skulle hyra The Hungergames (som vi planerat ett tag) så vi stack till Hemmakväll. När vi gick till filmen var alla uthyrda! D: Så vi gick runt och letade efter en annan film...Och helt plötsligt bara stog det en Hungerspelen på hyllan. En. Vi tog den jätte snabbt och blev skitglada! Sen såg vi att det fanns Ben&Jerry's där. Åhåhåhå vad gott! Vi köpte en Coockie Dough som vi delade på! Vi åt bara halva, haha! Sen åkte vi hem till mig och kollade på The Hungergames och käkade Ben&Jerry's, popcorn och chips! namnamnam!! Inatt sov Fanny över här också. Det var kul. Jag var jääääätte trött!


Nej, nu ska jag nog ta och städa garderoben/ta fram höstkläderna! BYE!

 
 
amanda

amanda

26 augusti 2012 18:43

Sjukt gott! :D Hunger games är fett bra!

http://amandamj.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Skapa flashcards