matild-a

Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda ! - 7 juli 2012 18:18

Jag har länge velat ha en app till bloggplatsen och äntligen !! Tycker den är jätte bra, och smidig. Bloggar från den nu :)

Av Matilda ! - 7 juli 2012 12:10

Jag har då två kaniner som kanske några då redan visste. Jag har inte skrivit så mycket om dem, så jag gör det nu ! ;)
Morris (han till vänster) är 4 år gammal och är då född i juni 2008. Han är en galen kanin som är världens mysigaste och gosigaste! Zimba är 3 år, och är född i juni 2009. Han är en sprallig kanin som älskar att springa, men innerst inne vet jag att han älskar att kela & mysa med människor :)
Båda kaninerna kan jag släppa ut i trädgården, så att den får springa fritt utan att dem rymmer! Jag älskar båda två så mycket ! <3

Av Matilda ! - 7 juli 2012 10:35

   


Sommaren har tyvärr inte riktigt viljat komma hit till Sverige ännu, vilket suger! :c

Jag har inte fått badat i havet någon gång i år. Eller jo!! Faktiskt!

När jag var på Tjärö badade vi liiite i havet :3



 


Av Matilda ! - 3 juli 2012 11:13

 

Känns ju sådär:/

Jag lyckas hålla mig frisk resten av året som gått (förutom i typ april, då hade jag mycket feber & kunde knappt gå D:) men så blir jag sjuk nu, på sommarlovet! :c

Men jag mår inte så dåligt, känns inte som att jag har feber, det är mer förkylningen....;)


Hoppas ni har hållt er friska än sålänge! :D


 

Av Matilda ! - 2 juli 2012 10:15

   


För er som undrade, jag åkte till Tosselilla i lördags! Ni får veta mer om det senare! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards