matild-a

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Matilda ! - 30 juli 2012 21:16

 


Och Robin är där ! :D Han är grym, han har faktiskt gått på min skola ^^

Har inte kommit så långt på den där designen, men ni får gärna komma med lite tips och insperation ! :}

Av Matilda ! - 30 juli 2012 13:03

 

Såklart är det super tråkigt väder här hemma så det får bli inomhus grejer :/

Bloggdesignen har jag börjat lite grann på, vilka färger jag vill ha och så :) Letar insperation!!

Av Matilda ! - 30 juli 2012 11:42

                           

ehehe, där hello kitty är var igentligen en människa, men ville inte ha med henne på bilden :3

 


Det var jätte kul och riktigt fint väder när vi var på Öland! Vill verkligen dit igen. Har varit på stranden typ 5 gånger, och träffat mina nästkusiner som bor i Kalmar.

Vi bodde på en jätte mysig camping i Köpingsvik (nära Borgholm) och hade nära till många upplevelser.


Något jag måste göra om! :D

Har ni gillat dem tidställda inläggen?

Ovido - Quiz & Flashcards