matild-a

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Matilda ! - 28 juli 2012 21:49

   

(förlåt för bild kvalitén :s slängde bara ihop ngt)

Jag är så sjuuuuukt glad! När jag kollade igenom alla dessa 133 bloglovin inlägg hade Hofh skrivit ett inlägg med fan bilder från hennes läsare. Några veckor innan hade jag skickat in bilden ovan med hopp om att hon kanske (bara kaaanske) kunna visa upp den på bloggen. När jag läste rubriken "fan bilder" hoppades jag att min bild var där, också såg jag den! BLEV SÅ HSDGULDHBSÖJLÄ GLAD! :D njhasfiohaseföosafj-a är så glaaaadis!! :D

OJ!

Av Matilda ! - 28 juli 2012 17:00

OH MAJ GADD. Nu när jag kom hem kollade jag bloglovin' och har 133 inlägg att kolla på :s Nånting jag ser fram emot iallafall! :] Jaja, ap tråkigt inlägg men ville bara säga det :3

 

random bild :3

Skapa flashcards