matild-a

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Matilda ! - 16 juli 2012 20:23

Hejsan-alla-där-ute-som-kanske-är-utomjordingar-vem-vet.

Innan idag kom jag på att jag typ aldrig skriver inlägg om vad-som-händer-just-nu/vad-som-har-hänt/vad-som-ska-hända (nu blev det lite långt där för mig :s) Så jag tänkte, varför inte börja med det igen ?! :D

Ja, jag kan börja med att berätta att denna dagen har varit lite sådär. Vaknade upp med heeeemsk förkylning och typ ont lite här & där. Åkte in till en stad som ligger i närheten och "shoppade". Fast jag handlade ingenting av någon anledning?! Sen åkte vi hem & jag låtsades som om allt var heeeelt ok med mig (men igentligen hade jag ont och blä). Nu på kvällen tog jag mig en dusch, och då insåg jag att jag ville stanna i duschen typ resten av mitt liv för att jag höll på att frysa ihjäl (:S). Sen tog jag en alvedon och tog tempen för "skojs skull". Jag hade 37,9 -.- Ja, jag har rättså lågt annars, typ 36,7.

JIPPEY. Jag har hållt mig frisk heeeeela detta året (haft feber en gång?) men nu, på sommarlovet såklart har jag än sålänge haft feber 2 gånger!!! Rekord! och halva sommarlovet har gått......


NÄÄÄ, förlåt för den långa texten, strunta i att läsa den om ni vill :S


 

Av Matilda ! - 16 juli 2012 16:14

 


Sorry, inlägget skulle kommit igår, men jag var med Fanny så jag glömde bort det ! :s


 

Skapa flashcards