matild-a

Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda ! - 13 juni 2012 13:35

 

Kommentera andras bloggar.

Jag lovar, det är skitbra!! :D

Jag följer ju en massa awesome bloggar på bloglovin' och när dem skrivit ett inlägg där kommenterar jag!

Jag gillar inte när folk kommenterar min blogg med t.ex "Bli Veckans blogg" och sådanna saker, det blir mycket roligare om man skriver något som har med inlägget att göra och är trevlig istället. Sen när man fyller i vad man heter och kommentaren fyller man ju i vilken blogg man har, och då gör man ju reklam för den!

Dem bloggarna jag följer är så bra eftersom dem kollar ju igenom alla kommentarer och går in på ens blogg för att se "vem som skrivit kommentaren". Då får man sidovisningar och unika besökare!

Dessutom kanske fler bloggläsare till bloggen man själv läser kollar på kommentarerna till det inlägget och ser min kommentar. Då blir dem sugna på att kika in på min blogg, hur lätt som helst!


ORKA KOMMENTERA ANDRAS BLOGGAR! > det lönar sig c;

  

Haha, världens dåligaste bild...xD Fick fixa ihop något snabbt, haha!


 

Av Matilda ! - 13 juni 2012 12:42

       

Av Matilda ! - 13 juni 2012 08:33

      

...Japp, och det betyder ännu fler awesome inlägg!

Idag ska jag åka longboard med Emma, ska träna upp mig lite för jag löste ju min hjul så att man kan svänga lättare.

Jag ska även blogga som vanligt, kanske bada om vädret vill, typ köpa glass och lite sådanna chill saker B-)


Hoppas att ni också kommer få en chill och najs dag! Även fast vissa kanske fortfarande har skola tror jag att det kan blir rätt chill ändå ^^


 

Av Matilda ! - 12 juni 2012 21:41

                           

Av Matilda ! - 12 juni 2012 20:01

   

Jag satt och ritade lite innan, hehe :3

Tänkte att jag kunde rita något orangt till bloggen ^^

Det svartvita var innan turkost och grått, men jag ville ha lite fokus på det oranga så det fick bli som det blev.


 

Av Matilda ! - 12 juni 2012 18:44

   



 

Av Matilda ! - 12 juni 2012 09:41

   


 

Av Matilda ! - 11 juni 2012 20:45

 


 

Skapa flashcards