matild-a

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Matilda ! - 23 juni 2012 18:48

             

(jag vet, sjuuuukt dåliga bilder! Men ljuset var så fruktansvärt dåligt :c)


PS. Glöm inte att anmäla er till Veckans Awesome? Bara en som anmält sig, så om ni anmäler er nu har ni väldigt stor chans att vinna!  Klicka HÄR för att komma till inlägget. Vinnare dras imorgon :s


 

Av Matilda ! - 23 juni 2012 14:00

 

HEJ HALLOJ I LINGONSKOGEN.

Vill bara säga att jag är trött idag och idag är det en tröttdag där nästan alla är trötta.

Jag har listat ut det genom att det var midsommar igår, och då är man uppe länge *SMARTO*


Nejmen, jag har inte gjort något vettigt idag! Bara degat och grejat. Idag vill jag kanske baka.

Sen ska hela familjen åka till McDonald's och köpa McFlurry Marrängswiss, NAMNAMNAM!!!

Jag kommer ihåg när man var liten och inte kunde stava till McDonald's.

Man bara:

 


HAJDÅ INNAN JAG BÖRJAR BABBLA OM VARFÖR INTE BABIANER ÄR I RYMDEN.


 

Ovido - Quiz & Flashcards