matild-a

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Matilda ! - 20 juni 2012 21:46

 


åh maj gad vad varmt det varit idag!!

Jag tog ett dopp i det blå (dvs min pool) iallafall, sket i teststickor & sånt där!! Det var skönt.

Jag doppade mig & det var ca. 23 grader varmt! :D såå skönt.

Varför är vatten kallare att vara i en luften?

Alltså, om det är 20 grader i luften tycker ju vi att det är hur varmt som helst (nästan iallafall) och kanske går i shorts & linne. Men om man badar i 20 graders vatten fryser man ihjäl ju!!

Varför är det så?? :s ~Kvällens fundering~


Nejmen jag är lite vimsig nu på kvällen :$

Bäst att jag slutar skriva nu, BYE!!


 

Av Matilda ! - 20 juni 2012 15:59

 

Det är ju så otroligt varmt idaaaag!! :3

Vi har ju en pool, som man kan svalka sig i, men vi har inga teststickor som man måste ha för att kolla PH-värdet & vi  har ingen aning om hur man häller i klor och sånt (jag är hemma med min lillebror och min farmor är här).


BLÖÖÖÖ! Kan man inte ha vatten krig eller något...?



 


 


Av Matilda ! - 20 juni 2012 13:28

  

Heeej!! Idag har jag suttit och ritat och fixat i GIMP i säkert 1 ½ timme! Har ritat teckningen ovanför då!

Jag är så rackarbajsarns nöjd! (den blev lite suddig på bloggen).

Jag har ritat av min favorit bloggerska www.hofh.se . Ritat av henne i en av hennes skitsnygga outfits!

Jag tänkte skicka bilden till henne.

Tror ni hon blir glad?


 

Av Matilda ! - 20 juni 2012 09:51

   


Vinnare dras på söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards