matild-a

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

SMS TEST! :D

Av Matilda ! - 19 juni 2012 21:59

 


1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag kan inte skicka SMS till Hanna!
 
 
2.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
FLOFF FLOFFILLIFLOFFFLOFF
 
 
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej tyvärr ska till mamma... :( <3
 
 
4.Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Var är kaninerna?
 
 
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad bra! :*
 
 
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jaa, pappa skulle tvunget in på Kjell & Company och jag skulle hitta present till Hanna ;)
 
7. Vad vill du höra mest av allt?
Du, hur gör vi i morgon när vi ska åka longboard till skolan? 
 
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej <3
 
9. Din romantiska replik?
Tyckte du den Va fain? <333:**
 
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jo han spelade högt innan det började regna och åska.
 
HAHA, helt epicfail det blev asså!
5:an blev ju bäst och lite 3:an! haha!
2:an & 4:an : HAHAHAHAHAHA!!
 
Gör det själva & kommentera en länk till ert inlägg eller skriv direkt i kommentarerna! Måste se era!! :D
 
 
 
 
Amanda

Amanda

19 juni 2012 22:42

Du får super-mega-gärna vara med i veckans blogg på min blogg. Det skulle vara super!
Om du vill ha chansen att bli veckans blogg?
Och tävla om 20-70 unika läsare per dag.
Direktlänk: http://tezztar.blogg.se/2012/june/vill-du-bli-veckans-blogg-1-2.html#
Kraaam! <3

http://tezztar.blogg.se

 
swaxu

swaxu

20 juni 2012 01:49

Nice blogg! :D

Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

Matilda !

20 juni 2012 09:19

Tack :)
Allt bra här ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards