matild-a

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Matilda ! - 19 juni 2012 21:59

 


1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag kan inte skicka SMS till Hanna!
 
 
2.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
FLOFF FLOFFILLIFLOFFFLOFF
 
 
3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej tyvärr ska till mamma... :( <3
 
 
4.Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Var är kaninerna?
 
 
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad bra! :*
 
 
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jaa, pappa skulle tvunget in på Kjell & Company och jag skulle hitta present till Hanna ;)
 
7. Vad vill du höra mest av allt?
Du, hur gör vi i morgon när vi ska åka longboard till skolan? 
 
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej <3
 
9. Din romantiska replik?
Tyckte du den Va fain? <333:**
 
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jo han spelade högt innan det började regna och åska.
 
HAHA, helt epicfail det blev asså!
5:an blev ju bäst och lite 3:an! haha!
2:an & 4:an : HAHAHAHAHAHA!!
 
Gör det själva & kommentera en länk till ert inlägg eller skriv direkt i kommentarerna! Måste se era!! :D
 
 
Av Matilda ! - 19 juni 2012 17:44

     


 

  


    

Av Matilda ! - 19 juni 2012 15:03

    
 (Jätte fult inlägg, bara slängde ihop något, haha)

PS. Mitt GIMP verkar funka igen, haha! :D

 

Av Matilda ! - 19 juni 2012 12:12

 Mitt GIMP ville inte funka nu? Och inte MSN heller för den delen? Jag blir JHFDHFISJFSÖSJF ju.

Vad ska jag göra?! Måste kunna gimpa juu, annars blir det inga kul inlägg till bloggen D:

Testat att starta om datan, men det hjälpte inte...


Vi får hoppas att de blir bättre och att GIMP funkar annars blir det ju inget kul här :c


Random bild:

 


 

HEJ

Av Matilda ! - 19 juni 2012 10:00

 

Idag lovar jag (mm, kanske) att uppdateringen ska bli bättre än igår!! Jag var ju på stan med Emma, och som sagt köpte jag ett linne, och en glass som var såå god!!

Igår kväll åkte mamma och jag till Esprit för att det var sådär rea på typ allt i affären.

Och jag hittade somsagt ett linne ^^


Idag vet inte vad jag ska göra...Vi får se!


 

Ovido - Quiz & Flashcards