matild-a

Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda ! - 10 maj 2012 08:25

 

Jag känner mig awesome idag! Det känns faktiskt najs!

Idag är det torsdag, och då har jag sovmorgon! YAY!

Jag ska snart till skolan, och vi ska har nationella prov i engelska eller muntligt matte...Fast det är nog engelska också.


Glöm inte Veckans awesome! Ni får börja anmäla er, annars kommer jag tyvärr inte hade det...Men vi får hoppas att någon anmäler sig :D


 

Av Matilda ! - 9 maj 2012 16:53

HALLO!

Idag har jag haft tyska prov!

Jag har världens speciellaste tyskalärare, mmm.

Ni förstår inte hur hon är...HAHA!

Det gick väl rättså bra hoppas jag. Eller jo, det gjorde det...Nog.

Var inte sååå svårt som jag hade trott, men andra sidan var lite klurig.


Idag är jag happy! I don't know why, men det är ju iallfall bra ju ^^

  

 

Av Matilda ! - 7 maj 2012 16:53

   

Av Matilda ! - 7 maj 2012 16:52

     

Av Matilda ! - 7 maj 2012 16:02

Som ni då märkt tog jag en bloggpaus i helgen.

Det har bara blivit så att jag inte har skrivit, förlåt.

Jag har tänkt på maaaassa annat kul!! Hoppas ni också har det!

I fredags var jag med Fanny efter skolan, hade haft prov och så.

I lördags var jag på badminton cup till typ klockan tre, sedan åkte vi hem och då skulle jag sova över med Fanny, Linnéa och Wilma. Det var SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR kul!

Igår kom jag hem och chillade   <- söt smiley

   

bild från weheartit

Men nu blir uppdateringen som vanligt igen! YAHOOOO!  

 

   

Av Matilda ! - 3 maj 2012 15:54

   

Då ska man plugga nu ett tag! Ett prov imorgon -rätt mycket text att kunna- ett prov på onsdag och en läxa till imorgon.

Jag vill ju ut i det superduper fina vädret!! :c

Okej, okej, snart får jag komma ut, om jag slutar blogga, haha!


 

Av Matilda ! - 3 maj 2012 15:23

HEJHEJHEJHEJ!

Idag är det ju sjukt varmt och skönt, igen!! Fast imorgon vänder det...:c

Fast man får hoppas att det blir sånt här najs väder snart igen! :D


När jag kom hem från skolan idag tog jag på min sköna byxdress ^.^

     


 


Ovido - Quiz & Flashcards