matild-a

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Matilda ! - 10 maj 2012 18:28

I min skola (och typ alla andra skolor i min komun) ha en orienterings tävling från årskårs 4-6. Denna tävlingen är imorgon...

Sista året vi är med, vi har vunnit varje gång (nice!) och vi är tillbaka för att vinna igen såklart!

Jag tänker springa och köra allt jag kan! Skogen vi springer i ligger jätte nära vår skola och där jag bor, så det är en skog man känner till!

Innan har man sprungit med varandra, och väntat på sin kompis, men i år ska jag satsa allt och försöka få en riktigt bra placering.

   

Av Matilda ! - 10 maj 2012 18:00

       

Av Matilda ! - 10 maj 2012 17:17

   

Har precis varit på stan och gjort lite ärenden.

Skulle köpa Fatta Eld, och äntligen fanns den i affären!!

Hittade också en snygg enkel tubhalsduk på Glitter som jag kikat på lite smått innan. 


 

Av Matilda ! - 10 maj 2012 08:25

 

Jag känner mig awesome idag! Det känns faktiskt najs!

Idag är det torsdag, och då har jag sovmorgon! YAY!

Jag ska snart till skolan, och vi ska har nationella prov i engelska eller muntligt matte...Fast det är nog engelska också.


Glöm inte Veckans awesome! Ni får börja anmäla er, annars kommer jag tyvärr inte hade det...Men vi får hoppas att någon anmäler sig :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards