matild-a

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Matilda ! - 1 maj 2012 17:41


  


    

Av Matilda ! - 1 maj 2012 17:36

TJABBA

Jag har inte skrivit på hela dagen för att jag och Emma skulle så frön och plantera jordgubbar och smultron! (Kommer bilder på bloggen dag efter dag förmodar jag)

Det har tagit hela vår dag, och detta var sista lediga dagen i långhelgen...

Men det ska bli jätte kul att se allt växa och förändras! Då har man någonting att längta till ända fram till sommarlovet och längre! :D

 


 

Av Matilda ! - 1 maj 2012 10:25

Nu är det en ny månad -närmare sommaren- MAJ!

Igår var det VALBORG, med en stoor eld, mhm. Verkligen.

Det var jäääätte mycket grenar, kvistar osv, men elden brann bara på ena sidan, typ en fjärdedel av brasan, haha.

Vi stack rätt tidigt, så vi fick inte se när allt hade brunnit...Synd.

Men såklart tog jag med kameran!

  

Statistiken för APRIL:

Högsta unika besökare: 20 stycken den 28 april. Vilket är ett nytt rekord!!

Högsta sidvisningar: 178 stycken den 2 april. Vilket också är ett nytt rekord!!


Tack ALLA som läser min blogg! Det är ni som gör den så fantastisk! Det är ni som får mig att vilja blogga.


TACK!

Av Matilda ! - 1 maj 2012 10:23

Skapa flashcards