matild-a

Alla inlägg under april 2012

Av Matilda ! - 5 april 2012 20:51

Hej!

Jag vart sugen på att klippa ihop ett sko collage till bloggen med några snygga street skor ;)

 

Som sagt hittade jag alla skorna på www.brandos.se som har många fler skor!


   

Av Matilda ! - 5 april 2012 14:15

   

HAHAHAHA! ♥ klockren ju!

 

 

Av Matilda ! - 5 april 2012 12:56

   

Av Matilda ! - 4 april 2012 15:29

Jag har en super söt bakgrunds bild på min dator!


   

Av Matilda ! - 4 april 2012 10:06

Jag har blivit lite kär i 1D! Favoritlåten just nu:


 


Av Matilda ! - 4 april 2012 08:50

Ojojojoj!

Det ligger ett choklad på mitt skrivbord!

Jag har en känsla av att det kommer vara uppätet snart...:s

   

Av Matilda ! - 3 april 2012 09:22

Hej!

Idag ska jag åka till stan med Linnéa, ska bli super kul!

Men nu på morgonen tänkte jag spela lite Sims 3.


Tänkte också säga att igår hade bloggen 178 sidvisningar! Det är ett nytt rekord, och jag som har gästlösenord också!

TACK!

 


  

Av Matilda ! - 2 april 2012 15:56

Namn: Sara Carolina Matilda *efternamn*

Ålder: 12 år

Bor: Nästan mitt i Skåne

Skilda föräldrar? Nej, och jag är glad för det ♥

Husdjur? Två kaniner.

Födelse? 12 december 1999

Klass? 6a

När ska jag sova ikväll? Vid tjugo i tio tror jag :)

Duschat idag? Det du...

Pussat någon idag? Nej, gör aldrig det? Haha!

Vad har jag ätit idag? Ehm, två mackor, bröllops filé, oboy och mjölk :3 Åh, och ett muffin!

Dagens klädsel? Typ en slags rutig blus, med ett par jeans och svarta strumpor.

Vem pratade jag i telefon med senast? Mamma ♥

Vem fick jag senast sms ifrån och vad stog det? Från Linnéa, och vad det stog säger jag inte, mihihihi! :3

FAVORIT...

Film: Ehhh, Breaking Dawn :)

Mat: PANNKAKOR!!

Dryck: Coca cola blandat med Fanta :3

Ämne i skolan: Bild och....Hemkunskap!

SENASTE....

...Gången jag spydde (mysigt, mmm): Typ skitlängesen, men nu kommer jag nog spy bara för det -.-'

...Personen som senast såg dig gråta: Mamma, pappa och Felix igår...

ANTINGEN ELLER...

Svart / vit

Hund / katt

Party / mysa

Singel / upptagen

Big brother / Paradise hotel -Inget!

Lakris / choklad

Göteborg / Stockholm

Högerhänt / Vänsterhänt

Coca cola / Fanta -Båda två tillsammans!

Pizza / Kebab

Älska / älskas

Leva /

ANTAL...

Personer som sagt "Jag älskar dig": Typ några, fast ändå rätt många om man tänker efter.

Du har haft minnesluckor: Ingen aning, haha! Nån gång kanske?

Piercingar du har: Eh, räknas hål i örat med? Isåfall tre.

Personer du saknar nu: Ungefär sju.

Gånger ditt hjärta blivit krossat: Hm. Kanske två gånger.

VEM...

Vill du kyssa nu? Ingen...

Hade du senast en MSN konversation med? Fanny ♥

Vill du kasta en sten i huvudet på nu? Några stycken, kanske fyra.

Vem förkänar att dö? Ingen, alla förkänar att leva. Förutom alla mördare, misshandlare, våldtäcktsmän och djurplågare.

VAD...

Gör dig glad? Barncancerfonden, Unicef m.fl Sådanna som vill tjäna pengar till t.ex fattiga barn i världen och hjälpa små barn som har cancer. Sånt rör mig ♥

Gör dig ledsen? Alla mördare, djurplågare m.fl Varför? Det är så onödigt!

Vill du helst göra nu? Jag vill åka till ett varmt land och ha det riktigt, riktigt skönt!

Vill du ha just nu? Just nu vill jag nog ha någon medicin eller något som man trolla bort min förkylning/allergi! :3

Längtar du till? Sommaren och att få börja 7:an! ;)

Är det bästa som hänt? När någon säger "Jag älskar dig", villket har hänt någon gång ♥

HAR JAG NÅGON GÅNG...

Varit kär? Aldrig på riktigt, tror jag inte.

Skrattat/blivit förvånad någon gång så du spottat ut det du drack just då? HAHA, nej, tror inte det! Så tråkig är jag, haha! ;)

Pussat en tjej? Mamma....:)

Gjort bort dig? Massa gånger...

Druckit alkohol? NEJ! Ska inte göra det förrän jag fyllt arton :)

Lurat någon? Hehe, många gånger ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards