matild-a

Alla inlägg under april 2012

Av Matilda ! - 11 april 2012 12:14

Tjena moss! Just nu har jag rast på ett dagis jag praoar på med min kompis Fanny. Det är jobbigare än man tror kan jag säga! Vi ska inte vara här så länge till för jag ska kolla min hörsel. Men imorgon ska vi vara här längre. /Mobilbloggar\

Av Matilda ! - 11 april 2012 09:14

Hej!

En riktigt najs bloggerska är med i en tävling där man ska titta på hennes videos så mycket som möjligt, och om hon vinner vinner hon en resa!!

Hon ska vinna.

Därför lägger jag upp en video som hon gjort:

http://p.videofy.me/v/467542


Gå även in på hennes blogg och kolla fler videos! www.hofh.se

Av Matilda ! - 11 april 2012 09:07

   


PS: Glöm inte frågestunden! Har fått in 6 frågor redan, vill gärna ha fler! Det skulle uppskattas! :) Klicka HÄR för att komma dit!

Av Matilda ! - 9 april 2012 08:45

     

Av Matilda ! - 9 april 2012 08:05

 

Bilder från Weheartit


Glöm inte att fråga till frågestunden!! Super viktigt! :) Har inte fått in någon fråga ännu...Men får hoppas att det kommer! Kom ihåg att du alltid kan ställa fler än 1 fråga till mig, så kanske det blir en frågestund iallafall.

Du kommer till inlägget HÄR!


 

Av Matilda ! - 8 april 2012 19:42

Jag har en liten "klottervägg" på mitt rum som jag tycker är lite mysig :3

Den har väldigt mycket färg och på den kan man sätta upp vad som helst!

   

Av Matilda ! - 8 april 2012 16:53

 



    

Ovido - Quiz & Flashcards