matild-a

Alla inlägg under april 2012

Av Matilda ! - 16 april 2012 15:20

 



 

Av Matilda ! - 15 april 2012 08:52

 



Kompisar

Vem/vilka är mina bästa kompis/kompisar?

Jag har två stycken som jag ser som bästa vänner i mina ögon, men jag har ingen typ "officiel bästa vän"

Jag älskar båda otroligt mycket.


Har du någon kompis som du verkligen litar på?

Jag har två kompisar jag verkligen litar på. En bor rätt långt här ifrån, och en bor som tur är väldigt nära.  


Blogg

Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat i ett halv år, fast på tre olika bloggar. Innan hade jag en blogg som hette mea-, och sedan fotomatilda och nu matild-a som jag verkligen vill satsa hårt på!


Varför började du blogga?

Jag började blogga för att jag ville ha någonstans där jag kan skriva av mig, och skriva vad jag gjort den dagen. Men nu skriver jag inte bara vad jag gjort just då, utan nu har jag tips, dagens outfit och mycket mer skoj!


Vilken/vilka är min favorit blogg/bloggar?

Min absoluta favorit är www.hofh.se och är en otroligt bra bloggare, och jag älskar hur hon skriver sina inlägg. Hon är nog den härligaste personen jag vet! Jag har hittat mycket insperation hos henne till min blogg, och lärt mig mycket om GIMP via henne.


Vilka bloggar läser du?

Oj. Jag läser jätte många bloggar just nu, älskar att läsa bloggar! Jag kan kolla på bloglovin' vilka jag läser...Väääänta.

fotogeniquee, drawlife, flamsiiiga, iddizen, Kandylandy, Keela, epicfaiil, caty, hofh, kissie och foki


Hade du kunnat tänka dig att blogga heltid?

Ja. Men bara om jag känat bra, hade haft söta kommentarer, tid att blogga m.m

Men självklart hade det varit jättekul, fast jag hade gärna vilja jobba med något annat också.


Allmänt

Vilken är din favofärg?

Mina favoritfärger är grön, röd och gul! Jag älskar färger! Särskilt pastellfärger är fint på våren och sommaren.


Vad är det roligaste du vet?

Ehh, oj vad svårt att svara på! Det är nog typ roliga videoklipp på youtube, haha!


Vad är det första du gör när du kommer hem från skolan?

Hm, jag släpper ut kaninerna i hagen, och sen går jag in och fikar medans jag tänker ut ett inlägg till bloggen, sen bloggar jag! Fast det beror på vilken dag det är, men oftast är det så.


Vad är det snyggaste klädesplagget du vet just nu?

Just nu ääääälskar jag tröjor med kragar, som den jag köpte igår. Jag älskar även skjortor nu, och är ute efter en snygg lite genomskinlig skjorta. Hittade en på H&M igår, men den var lite dyr.

 


Vilken är din favorit hårfärg?

Det är jääääätte blondt och och rött orangt hår. Jag tänker färga mitt hår jätte ljust när jag blir äldre.


Antingen/eller

Svart/vit

Hund/katt

Sverige/utomlands (semester då)

Kjol/klänning

Sax/linjal


 




Av Matilda ! - 14 april 2012 21:16

Hej!

Idag har jag vart på stan med Fanny och kikat i lite butiker som H&M, Vero Moda, JC m.fl

Jag köpte två tröjor på H&M, men är dock osäker på den ljusa skjortan eftersom jag blir väldigt blek i den.

Vi åt ju såklart på Subway! :3

       

Av Matilda ! - 14 april 2012 09:16

   


 

Av Matilda ! - 13 april 2012 20:38

Jag ville ha lite insperation till outfit's så jag kollade på We ♥ it, där har dem alltid så himla fina bilder. Jag fick faktiskt lite ideér till några snygga outfit's!

     

Av Matilda ! - 13 april 2012 16:53

   

Av Matilda ! - 13 april 2012 16:15

Naw, var ute med kaninerna innan, dem är ju så sööööta!

     

Skapa flashcards