matild-a

Alla inlägg under april 2012

Av Matilda ! - 26 april 2012 08:32

Godmorgon!

Idag har jag sovmorgon! YAY! :D

Händer inget super speciellt idag, men vi har avslutning på badmintonen...Fast det finns extra träningar i maj, men annars är det synd.

Skola idag, som vanligt, när jag kommer hem är det ännu mer plugg till engelska provet imorgon. Jag känner på mig att det kommer gå bra!

 

Av Matilda ! - 25 april 2012 19:00

Fick ett prov i måndags till på fredag, och känner att jag måste plugga hårt nu! Min lärare har sagt att det kommer bli svårt...:S

     


 

Av Matilda ! - 25 april 2012 16:39

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, igår hade jag absolut ingen lust att sätta mig och blogga, men idag känner jag definetivt mer för det.

Jag ska träna till engelska provet nu efter inlägget. Vi ska ha ett oväntat engelska prov på fredag. Så det är bara att träna!

       

Av Matilda ! - 23 april 2012 16:28

 

Kolla vilken shnygg bild!

TJOLLAHOPPSAN ALLA COOLINGAR HÄR OCH DÄR!!

Idag är det måndag, aa. En såndär tråkig dag som nästan alla hatar.

Varför ska det vara så segt att ta sig upp ur sängen på måndagar?!

Ja, så är det nu.

Idag har det varit skolan, hem och sen klockan 8 badminton träning. Ska bli så awesome att få träna badminton igen, senast var ju i torsdags! D:


I lördags var jag ju och kollade på badminton EM, vilket var riktigt coolt!

Alla bilder därifrån får jag visa senare efter min kamera vill inte visa bilderna på datorn, min dator bara segar sig då :c


 

Av Matilda ! - 21 april 2012 17:00

   

Av Matilda ! - 21 april 2012 10:45

   

Av Matilda ! - 20 april 2012 18:23

Äntligen är jag klar med designen! Jag AVGUDAR den!! :D

Har gjort allting själv, till och med bakgrunden (superdupernöjd!).


Vad tycker ni? Det är ju ni som ska trivas! Kommentera :)

 

Av Matilda ! - 20 april 2012 15:10

omnomnom ^^

     

Ovido - Quiz & Flashcards