matild-a

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Matilda ! - 8 april 2012 19:42

Jag har en liten "klottervägg" på mitt rum som jag tycker är lite mysig :3

Den har väldigt mycket färg och på den kan man sätta upp vad som helst!

   

Av Matilda ! - 8 april 2012 16:53

 



    

Av Matilda ! - 8 april 2012 14:05

OMG hon är sååå söt!

Jag håller på att dö!

"Look at that fluffy unicorn, it's so fluffy i'm gonna DIIIIEE!"



    

Av Matilda ! - 8 april 2012 13:24

Jag tänkte spela lite Sims snart (hehehe) men då kommer ju självklart bilder från spelet, hoppas jag :s

Jag vill bara säga att ni jätte gärna får kommentera, ställa frågor och tipsa om om min blogg!

Det skulle vara jätte kul.


Tycker ni att jag ska ha en frågestund? Ni får kommentera vad ni tycker!

Jag jag ju just tagit bort bloggen från gästlösenord, så jag kund lägga in bilder på mig själv, men jag kan inte det nu, för jag får tyvärr inte.

 



    

Skapa flashcards