matild-a

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Matilda ! - 6 april 2012 20:14

 



 

Nu när jag skulle logga in på bloggplatsen så stog det "acer" på säkerhetskoden, och min dator har märket acer! Haha, knas! Det kanske inte är så konstigt, men det är inte så ofta det kommer upp ord på säkerhetskoden.

En gång stog det kram, och jag printscreenade det, men glömde göra det till en bild...:<


Nu blir det några muffins att äta och kanske popcorn :3


    

Av Matilda ! - 6 april 2012 19:55

Jag har ju blivit lite sims galen nu på sistonne, så idag köpte jag en stad som heter Hidden Springs. Det är typ en magisk stad med mycket magi i.

Jag laddade även hem en massa snygga kläder, hår, assecoarer, skor och smink och jag är superduper nöjd!

Tog även lite bilder, hihi ^.^

                   

Sorry för dålig uppdatering idag, har inte pallat.


    

Av Matilda ! - 6 april 2012 10:43

Hej!

Internet var nere nu på morgonen, men kom upp igen nu.

Jag vart uttråkad så jag ritade lite :D

Blev ganska nöjd, men jag ritade ingen näsa eftersom den blev inte bra när jag försökte. Haha, munnen är ju världens snyggaste, nejmen, det fick bli så nu xD

   

Ovido - Quiz & Flashcards