matild-a

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

varit på stan

Av Matilda ! - 31 mars 2012 17:52

Hej!

Vi åkte till stan (eller snarare sagt vår närmaste stad förutom den jag bor i). Vi gick in i lite affärer och jag kikade ju efter nya Converse. Är mest ute efter vita eller ljus gråa, helst höga. Då hittade jag ett par gråa låga för 499 kr på Team Sportia (najs pris!) och vi köpte dem. Team Sportia skulle få in höga vita sedan i veckan, så jag ska fundera lite först innan jag börjar använda dem gråa.


Dessutom hittade jag Hungerspelen i pocketbok, perfekt! Har börjat läsa lite, verkar vara en riktigt najs bok.


När vi gick då på gatorna var det en massa segway's där (ni vet sådanna som man står på också håller den ballansen osv.) man fick prova att åka gratis! Självklart provade jag, och det var superkul! Inte så svårt som man trodde igentligen. Helt otroligt att man kan göra sådanna saker nu för tiden xD

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda ! - 3 mars 2013 20:01


    Besök den nu!! Jag kände att jag ville byta portal, för jag gillar inte riktigt bloggplatsen. Blogg.se känns mycket bättre! Har haft lite klurigt med designen, men det får funka nu ett tag! Jag kommer antagligen flytta över lite inlägg från...

Av Matilda ! - 1 mars 2013 18:24

   

Av Matilda ! - 28 februari 2013 22:08

    Ibland är jag verkligen sämst på att uppdatera bloggen. Asså stackars er som läser den! Ibland bara skiter jag i att skriva inlägg! Hahahah. Då måste ni typ undra vart jag är! x,D Nejmen, jag har fakitdkt bortförklaring till varför jag inte s...

Av Matilda ! - 26 februari 2013 20:55

Hellooo there! I am back home! Kom hem igår klockan 21, och var himla trött! Snart får ni en massa bilder från resan! Det blir när det blir. Bjuder på en iPhone bild nu c:...

Av Matilda ! - 25 februari 2013 19:00


   

Ovido - Quiz & Flashcards