matild-a

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Matilda ! - 19 mars 2012 19:56

Hej!

Igår fick jag en beställning av Fanny att jag skulle rita ett adelle öga till hennes berätellse (Som är suuuuuuper bra!) och jag gjorde det, såklart. Men nu undrar ni ju hur det blev? Det får ni vänta med att se...

 

/matilda

Av Matilda ! - 19 mars 2012 16:45

/matilda


Av Matilda ! - 19 mars 2012 06:37

Hejsan alla som läser min blogg! Jag ligger här i min skönaste säng och skriver ett inlägg precis innan jag ska gå upp. Skola igen, känns sådär. Men jag är faktiskt taggad för dagen. Fast idag ska vi ha gympa. Jag gillar inte det. Ni får vara beredda på awesoma inlägg idag, som dagens outfit, veckans inspiration och några fler! Missa inte att kika in min blogg lite extra idag ;) Hejdå på er!

Ovido - Quiz & Flashcards