matild-a

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Matilda ! - 16 mars 2012 15:06

Hejsan alla utomjordingar där ute!

Nu är det så att jag tyckte inte riktigt om det nya temat, det är inte riktigt jag.

Jag bytar om till det vanliga igen, eftersom jag gillade det. Hoppas ni också gjorde det.


Just nu är jag hos min kompisar Fanny (:D) så det kommer ingen onödig bild just nu! xD


En till nyhet är att tyvärr ska jag ha gäst lösenord, för jag vill lägga ut bilder på mig, men får dock inte det annars. Jag tycker att det är så tråkigt utan bilder på sig själv på ens egen blogg.

Ni får inte veta gäst lösenordet (förutom mina kompisar IRL då).


Tyvärr är nog detta sista inlägget som ni läser (för dem som inte känner mig IRL då) min blogg. Jag tycker det är jätte kul att få alla dessa söta kommentarer från er, men håll utkik ifall jag bytar tillbaka.


   

Skapa flashcards