matild-a

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Matilda ! - 3 mars 2012 16:14

Hej alla små läsisar!

Som ni ser har jag bytat tema, och blev väldigt nöjd!

Tycker ni om det? Trivs ni? :) Hoppas det, för jag älskar det!


Vart har alla besökare tagit vägen?? Innan hade jag ju jätte många, men nu skunker siffrorna, eller ja, nu höjs dem.

Jag hoppas att det är för att jag var iväg förra veckan, och inte har skrivit så mycket då.


Aja, ha det bra! Jag ska snart (om två timmar xD) på "födelsedags fest" till min kusin som fyller fem! ♥ Grattis!


/MATILDA  

Av Matilda ! - 3 mars 2012 13:02

Jag har möblerat om mitt rum! YAY!

Ni får se en liten video, hur det såg ut då, och nu...


/MATILDA  
 

Av Matilda ! - 3 mars 2012 10:24

Jag älskar ugglor så mycket så man knappt fattar, och jag ska nu visa er nästan alla min uggle-saker!

 


/MATILDA  

Av Matilda ! - 3 mars 2012 07:57

Hej!

Igår var det ju fredag. en väldigt skön fredag.

Så varför inte måla naglarna...Coola? När jag var på Ullared köpte jag ju nagellack med smala penslar och då ville jag göra något med dem...

        

Ovido - Quiz & Flashcards