matild-a

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Matilda ! - 24 februari 2012 21:54

Godnatt alla sjukt underbara människor! Nu ligger jag här och mobilbloggar i sängen på hotellrummet. När vi kom hit på den *hemliga destinationen* shoppade vi och jag hittade en t-shirt och två linnen på H&M. Sen åkte vi till hotellet och chillade i ca. En timme. Det finns em pool här så vi badade, vattnet var rätt kallt, men det fanns en bubbelpool B) Imorgon ska det hända mycket, så jag måste sova nu! Godnatt!

/Matild-a

Av Matilda ! - 24 februari 2012 12:22

Då var man framme på den hemliga resan... Jag berättar sen vart det är! Jag kan ge en ledtråd så får ni gissa:Västerut. Jag mobilbloggar just nu, kommer nog göra det fler gånger på denna resan...:) Ha det bra!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards