matild-a

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Matilda ! - 21 februari 2012 17:34

Hej!

För ungefär två timmar sen var jag ute med mina underbara kaniner, och sedan bakade jag kladdmuffins :3

Jag ska snart sticka till badminton, så här får ni snabbt lite bilder.

       

 

Av Matilda ! - 21 februari 2012 12:42

Idag "fyller" ju semlan år, och då blir det mååånga semlor att äta :3

Fast jag gillar inte mandelmassan, den förstör typ själva semlan :c

Men det är inte bara semlan som "fyller år" idag, utan min kusin fyller fem år! :D

Grattis till dig ♥

 

Glöm inte att delta i "Veckans blogg"! Vinnaren dras på söndag.


Har jag berättat om att jag ska på hemlig resa på fredag (till söndag)?  Jag och min lillebror fick det i alla hjärtans dag present förra veckan och ingen av oss har någon aning om vad vi kommer åka...Vi får se! ^^


Nu tänkte jag rensa mina bilder i mitt bildarkiv på datorn, har massa onödig bilder D:

 

Av Matilda ! - 21 februari 2012 09:22

 

 

Av Matilda ! - 21 februari 2012 08:31

Godmorgon på er!

Ni kommenterar ju inte :c

Latisar!! Bara kommentera något eller fråga något, wää.

Det är ju tråkigt att logga in och så står det "Du har inga nya kommentarer"

Då blir mitt face såhär: D: NOOO.

SÅ KOMMENTERAAA.

Jag tänkte ha en liten tävling sedan...Eller ja. Jag vet inte, ni får se...

 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards