matild-a

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Matilda ! - 19 februari 2012 17:55

...Har jag bilder på nu! :D

Först vill jag bara säga att jag gjorde en ny header, som jag hoppas kunna ha ett långt tag framåt, eftersom jag är så dålig på att göra headers, vi får se när jag bytar nästa gång. Jag bytade också lite andra saker, som profilbilden; den tyckte jag passade in mer i det nya temat. Jag har ändrat lite färger här och var och blev rätt så nöjd, om jag ska vara helt ärlig.

Jag passade på att göra en "/Matilda" skylt också, som jag har efter varje inlägg, men den är väldigt enkel tycker jag.


Här är bilderna på det jag handlade i går med Fanny (som också sov över   ). Jag vet, inte världens bästa kvalité på bilderna eftersom dem är tagna med mobil kamera. Jag har faktiskt inte fotat så mycket med min vanliga kamera i denna bloggen...Äsch, här är bilderna:

        

Som ni ser är det väldigt enkla kläder jag köpte. Det svarta linnet är från H&M, T-shirten från Vero Moda och Mascaran från Maybelline New York. 


 

Av Matilda ! - 19 februari 2012 16:12

Vill ni att jag ska ha en ny header?

Själv har jag ingen aning, eller jag vill nog göra en ny eftersom detta bara är en tillfällig.

Men just nu har jag inte ideér. Men jag får väl skramla ihop något :)

Medans ni väntar på headern får ni en klockren "Forever alone" älskar't!!

 

/Matilda

Av Matilda ! - 19 februari 2012 10:09

Igår var jag och shoppade med Fanny, hon är bäst. Lol.Jag handlade två tröjor och en mascara :-) Fanny sovde över och igår röstade vi på Björn Ranelid!! Han var bäst. Vi sitter och tramsar nu, ni får se kläderna jag köpte sen./Mobil bloggar/Matilda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards