matild-a

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Matilda ! - 17 februari 2012 17:33

Tycker att den bara är för söt! Jag laddade ner ett Angry Birds tema till datorn som jag har nu, så bytar mitt skrivbordsunderlägg bilder hela tiden på Angry Birds! Dem är så söta ♥

När jag laddat upp en bild här på bloggplatsen hör man den röda fågeln istället för någon tråkig windows signal eller något, så sött!

 

Naaaaw

/Matilda

Av Matilda ! - 17 februari 2012 16:22

Men tjena folks!

Nu kan man ju säga att man är lite x-tra glad ;)

Jag har nämligen (äntligen) sportlov! Har väntat i typ åtta veckor på detta, och nu äntligen!

På fredag (om en vecka) åker jag till en hemlig destination (omgash) och det ska bli så spännande ^^

Jag ska försöka ta lite bilder när vi är där och lägga ut på bloggen, men ni måste påminna mig!

Idag är det ju fredag, och fredagar är = chill 8)

Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på idag på TV, vill inte titta på The voice, såå tråkigt! Hade velat hyra film...


Nu tänkte jag kolla in alla bloggar jag följer...

www.hofh.se

www.epicfaiil.se

www.fotogeniquee.blogg.se

www.keela.se

www.drawlife.devote.se

www.fokis.se

www.kissies.se


Älskar att läsa intressanta bloggar, villket dem är.

Aja, imorse fotade jag min pippi tröja och mina finfina byxor och redigerade på mobilen (:o) såhär blev det:

Jag tog också och redigerade en bild på mig när jag var någonstans, men det blir dock inte så bra eftersom det är så smått, så det blir inte så nogrant...:s

   

/Matilda    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards