matild-a

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Matilda ! - 16 februari 2012 17:03

Bilder från We ♥ It

 

      

Man blir ju så "Aww" när man ser dessa bilder!

Men gud så söta dem är!

Såg en katt när jag var påväg till bussen, och man blev helt skakig i benen och jag ville bara ta med den katten hem och klappa den. Började nästan gråta om jag ska vara helt ärlig, fick tårar i ögonen. Så började den lille katten mjaua också, herregud. Sån är jag när jag ser små söta djur! ♥

/Matilda


Av Matilda ! - 16 februari 2012 16:22

Hejsan!

Idag har jag haft sovmorgon (09.10) och det var så härligt 8)

Jag kom hem och fikade på min goda fika, mums! ♥

Sen har jag inte gjort så mycket, bara chillat och träna på religons provet imorgon :)

 

Mumsigt :3

/matilda

Av Matilda ! - 16 februari 2012 08:00

Godmorgon!

När du läser detta har min kompis precis kommit hem till mig och vi chillar lite.

Vi börjar nämligen klockan 09.10 idag :)

Eller ja, imorgon... Jag skriver detta inkägget nu, redan klockan 19.05 den 15 feb.

Men aja, om ni nu vill ha något att läsa, lol.


Bara så ni vet så kommer jag inte kunna skriva på tisdagar, eftersom jag har fullt upp då. Jag slutar skolan 15.15 och direkt eftersom åker jag till min teater, jag slutar där och åker hem, klär på mig träningskläder och åker till min badminton. Jag kommer hem ca. 19.30 och duschar, och är klar med allt ca. 20.00 PUH. Då vill jag helst inte sätta mig framför datorn och blogga. Men då kanske jag gör som nu, att jag skriver inlägget innan, men det publiceras just då.


Jaja, ha en bra dag iallafall! :)

/matilda

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards