matild-a

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Matilda ! - 15 februari 2012 18:55

Tjena!

Då har man bytat väska, det är alltid bra att göra det ^^

Ifall jag haft någonting väldigt länge vill jag byta det så snart som möjligt...

Och ja, nu har jag haft denna väska ett tag, varför inte byta? Bilderna blev inte världens bästa eftersom dem är tagna med mobilen...

    

PS. Headern är bara en tillfällig header, eftersom jag inte orkat göra någon ännu.

PS2. Min förra blogg hette fotomatilda.bloggplatsen.se för er som följde den.


/matilda

Av Matilda ! - 15 februari 2012 16:48

Måste nog ut till kaninerna nu, innan det blir mörkt D:

Får fixa deras burar och släppa ut dem så dem får springa ^^

   

Av Matilda ! - 15 februari 2012 16:31

Tjenare!

Jag är en tjej som är tolv år gammal och heter Matilda.

Jag skapade denna bloggen för att jag ville att ni skulle veta vad som händer i mitt liv just nu.

Men jag skriver om andra praktiska saker också.

  

/matilda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards